2016. január 20., szerda

Na így fordul pozitívra a sorsunk, hogyha átalakítjuk a szókincsünket.

Hát ez nagyon jó! :)
Egy fiúnapocskánk visszajelzése a vasárnapi csoportos önbecsülés tréningünkről, ahol a vírusmondatokat szépen számba vettük, és átalakítottuk.

Az egyik gondja az volt, hogy nem beszéli anyanyelvi szintenl a németet, akcentusa van, és emiatt őt lenézik a kollégái. Lássuk, mire is jutott ezzel némi gondolkodás után. :D Nekem nagyon tetszik!

Erre mondja Seneca, hogy egyetlen helyes gondolat megváltoztatja az egész életed. A vírusmondatok korlátozó hiedelmek. Nincs rájuk szükség, ezért kell őket tudatosan megkeresni, kigyomlálni és átprogramozni pozitív teremtő megerősítő mondatba. Hited az, ami megtart téged, hited  az, ami teremti sorsod. Ezért hát akkor higgy abban, ami előrevisz, ne abban, ami hátra.
Ez a siker tényleg videóérett!

Íme a levél:
Köszi szépen Csilla,

Képzeld, egyre több vírusmondatom kerül felszínre, és tudod mi derült ki az "akcentusomról"? Ez egyedivé tesz, a személyiségemhez tartozik, akcentus nélkül (ami csak halványan érzékelhető) nem is lennék önmagam, és annyira "erotikus" amit a nők imádnak (állítólag).

Jézusom, erre nem is gondoltam volna, de ez a hölgyeknek tetszik, és ez tesz "ellenálhatatlanná". A német ismerőseim többsége nem is akarja, hogy akcentusmentesen beszéljek, mert az már nem én lennék! :-)) Valamint megdícsérték, hogy nagyon szépen, választékosan és helyesen fejezem ki magam (mint az irodalmi németben). Igen... mekkora fordulat... én meg emiatt szégyelltem magam, holott ez egy plusz pont, ami miatt szeretnek az emberek...

Én pedig ezen buta gondolat miatt nem tudtam hetekig aludni és kezdtem megutálni magam... Hát igen, ez egy nagyon visszahúzó negatív gondolat volt, ami végre valahára felszínre került!! Megkönnyebbülten és vidáman kezdek így neki minden napnak.

Tehát összegezve:
Vírusmondat: Lenéznek mert akcentussal beszélek.
Pozitív teremtő mondat: Az akcentusom miatt imádnak az emberek.Különleges vagyok tőle.

(Ezt Csilla akár "sikertörténetként" is megemlítheted egyik videódban!)

Köszi még egyszer és természetesen kapcsolatban maradunk,

Üdv Zoli Frankfurtból:-)))



Ennek a csodálatos levélkének minden sorát élvezem!
Na ilyen az, amikor egy rossz szokásunkból pozitív hitrendszert alkotunk!
Hát nem csodálatos a világ?

A következő csoportos tréningjeinket itt találjátok meg:
Csoportos tréningjeink időpontjai

 
Ne szenvedj! Teremts!!! ♥  Hajrá drága Mindenki! Hajrá! ♥