2015. november 12., csütörtök

Egy két hetes főnixes fiú Napocska sikerei, és hol van még a 21 nap vége!


Ez a levél azért különleges, mert két hete még önbizalomhiányosak voltunk, MA MEG MÁR TUDATOS TEREMTŐK VAGYUNK, OLYAN, AKI ÉLVEZI AZ ÉLET ÍZÉT, ÉS TEREMTÉSEI GYÜMÖLCSÉT!! HURRÁ, HURRÁ, HURRÁ! :)

Szia Csilla!
Két hete voltam Nálad Főnixen, és gondoltam írok pár szóban visszajelzést, mi történt azóta, hogyan alakulnak a dolgok, illetve lenne néhány kérdésem is.

Kezdem azzal, hogy már az első nap után teljesen a "fellegekben voltam". Egész nap csak a pozitív dolgok jártak a fejemben. ha valami történt is, ami bosszantó volt, csak mosolyogtam, és egyből a megerősítő mondatok jutottak eszembe. Amúgy nagyon szerencsés volt a tréning időzítése is, mivel azon a héten szabin voltam, kedden jártam Nálad, és a következő héten csak szombat vasárnap kellett dolgoznom, így volt 10 napom, amikor nyugodt családi környezetben tudtam végezni a programot.

Az első napi "szárnyalás" után azért jött némi visszaesés... éreztem, hogy egóm tiltakozik, nehezen fogadja be az új irányt, de hamar sikerült megnyugtatnom magam, hogy jó lesz ez nekem!
Mivel a napjaim leginkább pihenéssel töltöttem otthon, igazán nem történtek "csodák". Pl.: szombaton történt, hogy egy nagyobb rendezvényen, ahol rengeteg ember volt, WC-re kellett menni a kisfiammal, és pont akkor senki nem volt bent, de mire végeztünk, 8-10 fős sor várakozott.

Következő héten aztán jött a változás rendesen. A tanárnő a suliban erőteljes javulásról számolt be kisfiam részéről, elkezdett javulni viszony az édesanyja és fia közt is, és nem utolsó sorban a saját hozzáállásom is fejlődik gyermeknevelés kérdésben... minap pl. kiszúrtam egy nagyon jó gyermeknevelési könyvet... ez volt az utolsó a polcon, beleolvastam kicsit, nagyon tetszett... valahogy éreztem, meg kell venni. Úgyhogy alakulnak a dolgok harmonikus családi élet ügyében.

De igazán akkor vettem észre a főnix jótékony hatását, mikor szombaton a munkahelyemre mentem. Ugye említettem, felszolgáló vagyok Bécsben egy étteremben. Jóformán be se értem, egyik kollégám kérdezte, hogy elcseréljük-e az vasárnapi beosztásunkat... persze, hogy igent mondtam, az ő műszakjában többet lehet keresni :)

Aztán megjött a főnök! Hát ő az a fajta, akinek ha nincs jó kedve, akkor azzal együtt jó modora sem!
Úgyhogy kénytelen voltam kicsit megregulázni a tudatfelszabadítás hét lépésével, miután enyhén alpári módon nyilvánult meg irányomba egy fel nem kapcsolt lámpa miatt. Korábban képes voltam akár órákig is őrlődni ilyen esetben, de most 5 perc múlva már mosolyogva nyomtam tovább a melót. Igaz kellett szorítanom 3-4-szer, mert folyton visszajött az érzés, de végül csak felszabadultam!
És ekkor jött a hab a tortán!

Volt még egy lámpa, ami nem volt felkapcsolva, és csodák csodájára, kettőnket odahívott, és el tudta magyarázni normális szavakkal is az elvárásait ezzel kapcsolatban!!!! Én meg nagy elégtétellel megveregettem a vállait, hogy ugye megy ez másképp is! (Persze csak magamban... :) ) ...de eljön majd az idő, mikor ténylegesen is oda állok elé :))). (Hehe, ez nagyon tetszik! ☼)

Aznap volt vele még egy történetem, ami inkább számomra nagy előre lépés... említettem Neked, hogy nehezebb helyzetekben nem tudok jól reagálni, leblokkolok és hogy a jó válaszok később jutnak eszembe, mikor már mindegy. Na ebben a helyzetben sikerült nagyon frappánsan válaszolni, méghozzá úgy, hogy teljesen nyugodt és hidegvérű maradtam. Ez volt számomra talán a legjelentősebb eredmény eddig.

Ma ért utol még egy jó hír! Történt ugyanis 2 hete, hogy leszakadt kocsink üzemanyagtartó pántja... kicsit szét volt rozsdásodva. Apóséknál voltunk Marcaliban. Ideiglenesen megoldotta a problémát apósom autószerelő haverja valami rozsdamentes acélpánttal... ( épp jókor mentünk, mert nem volt senki a szerelőállásban... ezt még meg is jegyezte a főnök :) amúgy ez a következő napon volt, ahogy Nálad voltam)... mondta a szerelő, hogy egy darabig jó, de mindenképpen kell rá az igazi tartópánt, de ha cserélem, akkor a másikat is, mert már az is szét van rohadva ( két pánt tartja a tankot ).

Kerestem neten, hátha találok valahol kedvezőbb áron esetleg utángyártottat, de ebből bizony csak eredeti létezik... hát nincs mit tenni, felhívtam a Kia szervízt, erre kiderült, hogy ez a pánt némelyik szériában gyártási hibás, és visszahívás keretében ingyen kicserélik!!!! 
Na ennyit a sikerekről, a lottó főnyeremény még várat magára.. (Csak nyugi Csabi napocska, ami késik, az nem siket! ;)

Hát dióhéjban ennyi! Köszönöm Neked azt a 3 órát, amit Veled tölthettem! Ezt a 3 órát minden egyes embernek el kéne tölteni ott, abban a fotelban!És hálás köszönet ezért a módszerért, amit a kezünkbe adsz nekünk!

Várom válaszaidat, és ha szerinted van olyan, amit érdemes másoknak is megosztani mondanivalómból, akkor nyugodtan add tovább!
Én vagyok az életem sugárzó Napja!!!
Köszönettel: Csaba 
Drága Csaba! Naná, de még milyen szuper ☼ vagy!  ♥ :)

Drága Csaba, nagyon szívesen. A legnagyobb örömmel adom át soraidat az embereknek!
Csak így tovább! Szeretettel: Csilla :) 
Főnix konzultációra jelentkezés itt!