2015. január 29., csütörtök

Egy 25 éves excémás, autoimmun lány vírusmondatai és azok pozitív átfordítása -csoda, hogy ilyen beteg lett?



Ezeket a mondatokat tegnap előtt hozta el nekem egy 25 éves kislány, tele világfájdalommal, szomorúsággal, kétségbeesettséggel, és láss csodát! Neki láttunk az önfejlesztő munkának, és volt pánik, nincs pánik! Mindössze három óra önfejlesztő munka velem a főnix konzultáció keretében, és máris minden a helyére került Lássuk csak mikkel pusztíttotta eddig magát - aminek jó része az anyai mintából eredt, amit itt ismert fel nálam  - és hogyan alakítottuk át teremtő üzemmódra az eddigi önpusztítót. Remek tréningünk volt. Bár én mindegyiket szeretem.

Vírusmondatai:
Nem vagyok elég jó.
Csak egy probléma vagyok.
Csak egy feladat vagyok.
Ronda vagyok.
Kövér vagyok.
Buta vagyok.
Engem csak szégyellni lehet.
Vállalhatatlan vagyok.
Mindenki csak akkor kíváncsi rám, amikor jókedvem van.
Tehetségtelen vagyok.
Középszerű vagyok.
Lusta vagyok.
Csak egy szobanövény vagyok.
Nincs életem.
Beteg vagyok.
Szerencsétlen vagyok.
Szánalmas vagyok.
Mindenki mindenben jobb nálam.
Senki nem kíváncsi rám.
Csak kihasználnak.
Hülye vagyok.
Soha nem fogok tudni leérettségizni.
Senki nem szeret és soha nem is szeretett.
Nem számítok.
Undorító vagyok.
Gusztustalan vagyok.
Egy senki vagyok.
Értéktelen vagyok.
Nincs bennem semmi szerethető.
Megbízhatatlan vagyok.
Folyton csak veszekszem.
Mindig van valami bajom.
Vállalhatatlan vagyok.
Furcsa vagyok.
Szorongó vagyok.
Senki nem tud tőlem bocsánatot kérni.
Láthatatlan vagyok.
Egyedül vagyok.
Senkire nem számíthatok.

Tessék mondani!! Csoda, hogy beteg lett? Pontosan hét esztendeje beteg! Ennyi önpusztító gondolat mellett csoda, hogy még él!
Mindet átfordítottuk, íme!

A vírusmondatok pozitív átfordításai, azaz vírusirtó mondatok:
Nem vagyok elég jó. = ÉN VAGYOK A LEGJOBB!
Csak egy probléma vagyok. = Áldás vagyok a földtekén, mert Isten nem teremt selejtet. Áldás vagyok, mert jót akarok mindenkinek.
Csak egy feladat vagyok.= Ajándék vagyok, és kihívás! ;)
Ronda vagyok. = Gyönyörű vagyok.
Kövér vagyok. = csinos vagyok és vonzó.
Buta vagyok. = Okos vagyok és zseniális.
Engem csak szégyellni lehet.= Velem csak büszkélkedni lehet.
Vállalhatatlan vagyok.= Abszolút érdemes engem felvállalni, mert áldást hozok mindenkire!
Mindenki csak akkor kíváncsi rám, amikor jókedvem van.= Mindenki szeret engem, mert fontos vagyok, értékes, és megbecsült.
Tehetségtelen vagyok.= Tehetséges vagyok! Még hozzá világklasszis!
Középszerű vagyok.= Elsőrendű vagyok, még pedig mindenben!
Lusta vagyok. = Szorgalmas vagyok.
Csak egy szobanövény vagyok. = Izgalmas értékes Ember vagyok, még pedig nagy E-vel.
Nincs életem. = Csodálatos életem van.
Beteg vagyok. = Egészséges vagyok.
Szerencsétlen vagyok. = Végtelenül szerencsés vagyok.
Szánalmas vagyok. = Győzedelmes vagyok.
Mindenki mindenben jobb nálam. = Mindenkitől mindenben jobb vagyok.-
Senki nem kíváncsi rám. = Mindenki értékel engem, mert fontos vagyok.
Csak kihasználnak. = Megbecsülnek.
Hülye vagyok. = Okos vagyok, még hozzá zseniális! ;)  = Vagy egyszerűen csak Zseni vagyok.
Soha nem fogok tudni leérettségizni. = Könnyűszerrel leérettségizek, sőt, lediplomázok, és mindenből, amiből csak akarok!
Senki nem szeret és soha nem is szeretett. = Szeretetre méltó vagyok, szeretem magam, és mások is szeretnek. Szeretet vesz körül mindenhol és mindig. Csupa szeretet az életem! ☼
Nem számítok. = Fontos vagyok, értékes, szerencsés, sikeres és boldog.
Undorító vagyok. = Imádnivaló vagyok.
Gusztustalan vagyok. = Gusztusos vagyok.
Egy senki vagyok.  = Én egy érték vagyok.
Értéktelen vagyok. = Értékes vagyok.
Nincs bennem semmi szerethető. = Bennem csak szerethető tulajdonságok vannak.  Minden porcikám az.
Megbízhatatlan vagyok. = Megbízható vagyok.
Folyton csak veszekszem. =Folyton békességben vagyok.
Mindig van valami bajom. = Mindig van valami örömöm.
Vállalhatatlan vagyok. = Abszolút büszke lehet rám, akik vállal engem.
Furcsa vagyok. = Különleges vagyok.
Szorongó vagyok. = Nyugodt és életvidám vagyok.
Senki nem tud tőlem bocsánatot kérni. = Velem mindenki jól bánik, rám mindenki büszke, és én értem mindenki kiáll.
Láthatatlan vagyok. = Színfolt vagyok.
Egyedül vagyok. = Megbecsült vagyok, remek barátaim vannak.
Senkire nem számíthatok. = Mindenkire számíthatok, az egész univerzum szeret és támogat engem, ahogy én is szeretek és támogatok másokat és MAGAMAT!! ♥ .

Szerencsémet, sikeremet, boldogságomat. egészségemet Én teremtem., mert saját sorsom tudatos teremtője vagyok, és én a sikert választom.
Én vagyok a felelős mindenért, ami történik az életemben. Saját jó sorsom tudatos teremtője vagyok.
Hogy miért? Mert gy döntöttem.
Győztes személyiség vagyok. Mindig is AZ voltam, csak néhány esztendeig az életemben rosszul azonosítottam magam.

ITT a sikeres recept az élethez, bárki bármikor dönthet az élet napos oldala mellett!
Hajrá Napocskák,  tietek a választás!
http://kassaicsillatrener.wix.com/startlap
www.5rol6ra.blogspot.com

 Ne feledd!  Ha TE azt hiszed, hogy meg tudod csinálni, vagy hogy nem tudod, IGAZAD VAN. ☼ (Henry Ford)

Mert TE vagy az életed sugárzó Napja, senki más a világon!

Ezt meg én mondom. Kassai Csilla mániás depresszióból , pánikból , alkoholizmusból  talpra állt  író.
30/8564083